AnasayfaAnasayfa  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
ACCIO WIDGET!        
Yönetim
Puanlar
Enler
Pano

Paylaş | 
 

 Seyir Defteri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Sonraki
YazarMesaj
Burnell Brianth
Hufflepuff
Hufflepuff
avatar

I kissed a girl and i liked it, the taste of her cherry chapstick.

RÜTBE : VI. SINIF
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : on altı ama bazı konularda çok tecrübeliyim.
Gerçek İsim : burn.
Yaş : 25
Lakap : bambiş.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:14 am

04.14
çok özlü iksir içince ses de değişiyo dimi? kitapta değişiyodu öyle hatırlıyorum ama filmde değişmemişti ve ortak salondaki rp yi başlatan kız da değişmediğini söylemiş bak çok kafam karıştı, değişmeli mi değişmemeli mi. değişmeli sanki.

____________________________________________________________________________________________________



naber:
 

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Letje Franze
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : Yirmi bir.
Gerçek İsim : Kıvılcım.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:15 am

Nikola Vitayev demiş ki:
Lara Croft diye başlayan şey mazlum ve zırlak bir kadına dönüştüğünden beri bence antipatik oldu baya. Legend güzeldi ama orada Lara yoktu. '^'
0408
-üstat değilim de karakteri bu kadar sömürmesinler kardeşim.

Son oyunda kuulluğunu kaybedip daha agresif bir insan oluyordu ama bunun dışında Lara yine kendi seyrindeydi bence. Asıl gelecek olan oyun için bu gibi eleştiriler yapılacak bence, ki onlar da tamamen haksız eleştiriler olacak zira sıradaki oyunda Lara yirmi bir yaşında, çömez. O sarsılmaz-korkusuz imajını elde etmeden öncesi. Heyecan çok büyük reyiz. 0415
Bir de Legend serinin en kötü oyunlarından biridir ama ya. No

____________________________________________________________________________________________________

    ~ Why don't you pull the pin on that grenade you coddle?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Letje Franze
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : Yirmi bir.
Gerçek İsim : Kıvılcım.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:17 am

Jacques L'Ombre demiş ki:
Ama kliplerden anladığım kadarıyla daha da mazlumlaşıyor. Kadın gerçekçi oldukça duygusallaşıyor, durduramıyoruz :p Tabi Lara bacımız her türlü kabulümdür. Yeter ki atlasın, zırplasın, boynunu falan kıralım. ''Oaah!'' diye sesler çıkarsın ölürken :p (cani hissettim şimdi u.u)

04:12

Çünkü o izlediklerin 9. oyundan videolar yani Lara'nın gençliği. Daha adam gibi silah kullanmayı bile bilmediği zamanlar. Lara anasının karnından çift pistolla doğmadı ama panpalar No 0417
edit - flood akar.

____________________________________________________________________________________________________

    ~ Why don't you pull the pin on that grenade you coddle?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nikola Vitayev
Hufflepuff
Hufflepuff
avatar

İtinayla uzak durunuz, saygılarla, ben Gabrielle.


RÜTBE : VI. SINIF
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 15?
Uyruk : Rus
Gerçek İsim : nelif
Lakap : Niko

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:19 am

Lara'yı elli bin defa gençliğine gönderdiler. Üni yıllarını, ilk keşiflerini bile gördük... Bu da mı yetmedi daha mı gençlik? Artık fenalık geldi bana... '-' Final Fantasy ile yarışmanın alemi yok derdim ama o da rpg eheh. iğrençleşiyorum. >.<
0418

____________________________________________________________________________________________________

Embarassed :
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jacques L'Ombre
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Gerçek İsim : -

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:19 am

Oyunlar gerçekçi olduğundan beri o buzluğa kilitleme olayını tadamıyoruz ki ama :ağla. Ya ateşten kaçıyoruz, ya da Doppelganger'dan. TR4 dedin de, oradaki genç Lara'nın saçlarını kardeşimle moda etmiştik kendimize. Çocukluk...
Haa, aklıma geldi de, kadın ''Hık, hık...'' diye tırmanıyordu değil mi? Ne şeker! u.u

04:19

____________________________________________________________________________________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
May Caelvious
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 16
Gerçek İsim : Kıvılcım.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:23 am

O zamanlar gençliği sayılmıyordu işte, en fazla bir yıl-iki yıl geri gidiş falan mevcuttu en azından Lara hiçbir zaman deneyimsiz değildi onlarda, bu oyun ise hikayenin başı kardeşler. Ben çok umutluyum bu oyundan valla dil uzatmayın koparırım. Trailerda babası you can do it lara after all you are a croft diyor benim gözlerim doldu!!! 0423

____________________________________________________________________________________________________





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nikola Vitayev
Hufflepuff
Hufflepuff
avatar

İtinayla uzak durunuz, saygılarla, ben Gabrielle.


RÜTBE : VI. SINIF
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 15?
Uyruk : Rus
Gerçek İsim : nelif
Lakap : Niko

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:28 am

Valla Lara Croft ile büyüdüm, son oyundan umutluyum ama TR serisi olarak bakamıyorum artık, üzgünüm. *.*
0428

____________________________________________________________________________________________________

Embarassed :
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
May Caelvious
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 16
Gerçek İsim : Kıvılcım.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:36 am

Kaderr kahpe kadeeeer ağlarını ördün müü?
Bir xboxım olsaydı fena mıydı ya? Beneath the ashes ve lara's shadow xboxa çıkmıltı, tr 9 için de xboxa ayrıcalık var. 0433

____________________________________________________________________________________________________





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nikola Vitayev
Hufflepuff
Hufflepuff
avatar

İtinayla uzak durunuz, saygılarla, ben Gabrielle.


RÜTBE : VI. SINIF
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 15?
Uyruk : Rus
Gerçek İsim : nelif
Lakap : Niko

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 1:41 am

Cidden içime oturuyor ama underworld alana kadar babam bir sorsaydı keşke. Heavy Rain vardı o zamanlar... Korsanından oynayıp köşeye atacağım oyunun orijinalini aldılar. fuuu.
0440

____________________________________________________________________________________________________

Embarassed :
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aidan Wandhunt
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Gerçek İsim : -

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 2:17 am

Martı seslerine hala alışamadım, korkuyorum o_O

05:17

____________________________________________________________________________________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Burnell Brianth
Hufflepuff
Hufflepuff
avatar

I kissed a girl and i liked it, the taste of her cherry chapstick.

RÜTBE : VI. SINIF
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : on altı ama bazı konularda çok tecrübeliyim.
Gerçek İsim : burn.
Yaş : 25
Lakap : bambiş.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 2:28 am

rp yazarken çok sıkıntı yaşıyorum artık Ramazan ve çarpılmak istemiyorum düzgün şeyler yazmam gerek en azından bamyalığın dozunu azaltmalıyım Sad
05.28

____________________________________________________________________________________________________



naber:
 

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cathazel Roulin
Cadı
Cadı
avatar



RÜTBE : RESSAM
Özel Yeteneği : Görücü
Patronus : margay.
Karakter Yaşı : yirmi üç.
Gerçek İsim : miray.
Yaş : 22

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 2:35 am

yazmam gereken üç tane rp var aslında hiçbiri gereklilik değil paso kendi kendime rp yapıcam yarın ama yazmaya başlamalıyım artık, neyse, iftardan sonra artık çünkü çok sıcak ve şimdiden çok susadım.
sıfır beş otuz beş.

____________________________________________________________________________________________________



Tolga I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
C. Sturm Gaez
Sihir Bakanlığı
Sihir Bakanlığı
avatar

RÜTBE : ESRAR DAİRESİ ÇALIŞANI
Özel Yeteneği : -
Gerçek İsim : Elif
Yaş : 76

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 6:43 am

Açıklanmış... Dıptıs.

____________________________________________________________________________________________________
mirror_31'in size bir mesajı var!:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
May Caelvious
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 16
Gerçek İsim : Kıvılcım.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 7:29 am

kazandım galiba lan 1028

____________________________________________________________________________________________________





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neil Fearchar
Büyücü
Büyücü
avatar



Ve tanrı şüpheyi yarattı.


RÜTBE : -
Karakter Yaşı : Yirmilerinin sonu, yersen.
Gerçek İsim : Tolgabi.
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 7:49 am

Seneye kaldım ohyez. Şimdi arayıp sonuç soranlara mazlum edebiyatı parçalamam gerek. Bu beni rp seviyesi olarak baya bi ileri götürür. Evet olumlu yanından bakabiliyorum.

Hala.

Burnell Brianth demiş ki:
04.14
çok özlü iksir içince ses de değişiyo dimi? kitapta değişiyodu öyle hatırlıyorum ama filmde değişmemişti ve ortak salondaki rp yi başlatan kız da değişmediğini söylemiş bak çok kafam karıştı, değişmeli mi değişmemeli mi. değişmeli sanki.

Değişir. Harry ve Ron Sırlar Odası'nda Crab ve Goyle olmuştu, o şekilde gidip Malfoy'la konuşmuşlardı. Ses değişmese anlaşılırdı.

10:49

____________________________________________________________________________________________________



Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neil Fearchar
Büyücü
Büyücü
avatar



Ve tanrı şüpheyi yarattı.


RÜTBE : -
Karakter Yaşı : Yirmilerinin sonu, yersen.
Gerçek İsim : Tolgabi.
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 7:59 am

Kaldım ya. Şaka gibi. Bi kez daha ygs. Tarih coğrafya. Bi kez daha denemeler. Test kitapları. Bi kez daha lys. Bi kez daha hepsi.

Bir aydır kaldım ya ben bu sene derken rahat rahat sanırım bi umudum da vardı hala süpriz bi sonuç falan. Al sana süpriz. Çokoş oldu. Msn'i kapadım teli kapadım tüm gün dizi izliycem beynim eriyene kadar. Annem babam da ulaşmayıversin abo ne merakl
ılar.
10:58

____________________________________________________________________________________________________



Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eireen Egan
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

Remember Red,
Hope is a good thing, maybe the best of thing. And no good things never dies.


RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 16
Gerçek İsim : Gamze.
Lakap : 7 kocalı hürmüz.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 8:01 am

Şimdi gidip facebookta ODTÜ Tıp diye eğitim güncellemesi yapardım ama bazı akrabalarım sazan gibi atlar da aa sen bu sene mi girdin canım ya da hayırlı olsun canım falan der diye yapmıyorum. Lanet olsun çünkü sen de annene lanet etmiştin.
on1sıfır1

____________________________________________________________________________________________________

    ruhöküzüm:
     

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
C. Sturm Gaez
Sihir Bakanlığı
Sihir Bakanlığı
avatar

RÜTBE : ESRAR DAİRESİ ÇALIŞANI
Özel Yeteneği : -
Gerçek İsim : Elif
Yaş : 76

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 8:06 am

O değil de tıp yok galiba ODTÜ'de Very Happy
Ben de ODTÜ'ye giriyorum işte afro Bölümün sikkoluğuna saymazsak.
1106

____________________________________________________________________________________________________
mirror_31'in size bir mesajı var!:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eireen Egan
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

Remember Red,
Hope is a good thing, maybe the best of thing. And no good things never dies.


RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 16
Gerçek İsim : Gamze.
Lakap : 7 kocalı hürmüz.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 8:34 am

Evet ODTÜ'de tıp ya da hukuk falan yok asdgfh.
on1otuz4.

____________________________________________________________________________________________________

    ruhöküzüm:
     

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neil Fearchar
Büyücü
Büyücü
avatar



Ve tanrı şüpheyi yarattı.


RÜTBE : -
Karakter Yaşı : Yirmilerinin sonu, yersen.
Gerçek İsim : Tolgabi.
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 8:39 am

Ay elif bile yerleşiyor YAAAAA.
11:38

____________________________________________________________________________________________________



Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
C. Sturm Gaez
Sihir Bakanlığı
Sihir Bakanlığı
avatar

RÜTBE : ESRAR DAİRESİ ÇALIŞANI
Özel Yeteneği : -
Gerçek İsim : Elif
Yaş : 76

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 8:49 am

Açtırma lan ağzımı Sad
1149

____________________________________________________________________________________________________
mirror_31'in size bir mesajı var!:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jocelyn Faith
Ravenclaw
Ravenclaw
avatar

    Gözü kayanın gözü çıksın - bir dost.


RÜTBE : VII. SINIF
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : On yedi

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 8:49 am

Sakin olun gençler. Önemli olan sağlık. Evet.
-Pollyanna

____________________________________________________________________________________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Trinity Zström
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Gerçek İsim : nagehan

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 9:10 am

Bir hışım msn'e girdim ama baktım hiçbiriniz yoksunuz.
12.10

____________________________________________________________________________________________________

tolga.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
May Caelvious
Rütbe Almamış Üye
Rütbe Almamış Üye
avatar

RÜTBE :
Özel Yeteneği : -
Karakter Yaşı : 16
Gerçek İsim : Kıvılcım.

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 9:12 am

Ben burdayııım. Bir de hiç olmadık adamlar aradı lan. 1212

____________________________________________________________________________________________________





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neil Fearchar
Büyücü
Büyücü
avatar



Ve tanrı şüpheyi yarattı.


RÜTBE : -
Karakter Yaşı : Yirmilerinin sonu, yersen.
Gerçek İsim : Tolgabi.
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   Cuma Tem. 20, 2012 9:31 am

Teli de kapattım msni de oh miz. Babam ev telefonundan aradı. İnanamadı yanlış bakıyor olmayasın bi daha bak falan diye kesin bana ulaşamayan herkes babamı arayacak o da cart diye söyleyecek. İnsan yaşamaktan bu şekilde nefret edebiliyor.

Ağlayasım geliyor ama ağlayamıyorum lan dört senedir falan. Ergenlik hormonlarım olmadan önce ne güzel ağlardım.

Kafamın içinde bi sürü ses var. BAŞARISIZSIN TOLGA. DAHA YENİ BAŞLIYOR TOLGA. şat dı fak ap.
12:31

____________________________________________________________________________________________________



Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Seyir Defteri   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Seyir Defteri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
15 sayfadaki 17 sayfasıSayfaya git : Önceki  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Sonraki
 Similar topics
-
» Lise Defteri-Künye

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: